уторак, 20. новембар 2012.

НЕ МОГУ ДА ПРЕЋУТИМ


Светски дан детета

Данас се обележава Светски дан детета, 20. новембар, а Србија га дочекује уз око 400.000 деце за коју се због социјалне угрожености издваја нека врста материјалне надокнаде!
Према подацима Министарства рада, запошљавања и социјалне политике 386.485 деце прима дечији додатак. На ту надокнаду право имају оне породице чија месечна примања не премашују 7.761 динар по члану домаћинства!
Светски дан детета обележава се од 1989. када је, 20. новембра, Генерална скупштина УН усвојила Конвенцију о правима детета, као први међународни документ у области људских права који се посебно бави децом!

СРЕЋНА СЛАВА СВИМА КОЈИ СЛАВЕ !!!

ДОМАЋИ ЗАДАТАК ЗА 21.11.2012.

субота, 17. новембар 2012.

,,НОЋ ИЗА КУЛИСА,,









































,,НОЋ ИЗА КУЛИСА,,- У сарадњи са ОШ ,,Вук Караџић,, Пројект НОЋ ПОЗОРИШТА представља одраз квалитета,значајну и садржајну иновативност који ће подстицати разноврсност културних израза. Ученици IV-2 и  IV-3 обишли су галерију костима, кројачницу,гардеробу,фундус и присусттвовали читалачкој проби.У радионици су разговарали са редитељем и техничарима на тему: ,,Како се прави представа,,.

недеља, 11. новембар 2012.

НАШ ТАЛЕНАТ

НАЂА ПАНИЋ ЈЕ УСПЕЛА !!! Постала је првакиња Србије, честитам на успеху и желим ти да у животу покупиш највеће успехе !!! ВОЛИМО ТЕ СВИ !!! 

четвртак, 8. новембар 2012.

ДАН ШКОЛЕ

НАГРАЂЕНИ УЧЕНИЦИ ЗА ЛИКОВНЕ РАДОВЕ :
1. НАГРАДА : БОРОШАК АЊА

2. НАГРАДА : РИСТИЋ НЕМАЊА


                                                                                                                                                                                   УЧЕСНИЦА ГЛАВНЕ АКАДЕМИЈЕ ПОВОДОМ ДАНА ШКОЛЕ :
СТОЈАНОВИЋ МИЛИЦА                     

УТОРАК,13.11.2012.

НАКОН ПРАЗНИКА...ДОМАЋИ

недеља, 4. новембар 2012.


Како одржати дисциплину у одељењу

27МАР
У одељењу треба практиковати демократску дисциплину која подразумева равноправно укључивање свих ученика у одељењу. Учитељ треба да мотивише ученике  да се на активан и одговоран начин укључе у сва питања везана за функционисање одељења и рада у њему. Тако ћемо омогућити ученицима да развију способност доношења одлука, правих избора,  развијање самоконтроле и поштовање мишљења других.
У сваком одељењу се најчешће јављају мањи дисциплински прекршаји као што је: причање на часу, прављење буке док друга деца раде, али понекад и агресивно понашање. Такве проблеме ћемо решавати кроз разговор са ученицима, али врло често овакве разговоре водимо са истим ученицима, па на крају почињу да губе ефикасност ако се то понавља у недоглед. Да би рад у одељењу функционисао како треба неопходна је дисциплина, и ту смо увек у дилеми којим средствима то можемо постићи
Врло ефикасном се показала дисциплинска листа са зонама, која је јавна и сваки ученик има увид у њу.  Дисциплинска листа изгледа овако:
За сваки месец се прави нова листа. Прва зона је зелене боје, друга жуте и трећа црвене – као боје на семафору. За сваку повреду дисциплине ученику се уписује звездица, у сваком од три поља ученик може да има највише три звездице.
Сваког месеца се прави нова листа, а звездице из претходног месеца се не преписују. На крају сваког месеца ученици који немају ни једну звездицу добијају дипломицу за примерно владање у том месецу.
Диплома: