четвртак, 8. мај 2014.

ДНЕВНЕ ВЕСТИ

 МАТЕРИЈАЛИ ЗА РАД СУ САДА НА СТРАНИЦИ - ПРВИ РАЗРЕД

Одељење I-2 ОШ,,Вук Караџић,, је прикупило добровољни прилог за бебе и децу у виду хигјенских средстава, пелена, одеће,хране, играчака, са једном мишљу:
,, Доброта у речима ствара поверење.
Доброта у мислима ствара дубину.
Доброта у давању ствара љубав,,.

         МЕНИ ЈЕ МЕНЕ ЖАО


    Што ме у школу и овог јутра
    сањивог прате, то не бих знао.
    Тако ће опет бити и сутра...
    МЕНИ ЈЕ МЕНЕ МНОГО ЖАО!


    Што није деда, то ме баш чуди, 
    на моју страну јутрос стао?!
    Рекао мами да ме не буди... 
     МЕНИ ЈЕ МЕНЕ ОПЕТ ЖАО!


                                                                                      Где ли су она дечија права
                                                                                      која је Господ детету дао?
                                                                                      Да га не буде, док слатко спава...
                                                                                      МЕНИ ЈЕ МЕНЕ ДО НЕБА ЖАО!
 
 

                                                                                             Мирослав  Кокошар
                               


Нема коментара :

Постави коментар